Всеки ден, актуалното по магазините...

Актуално

Карли Клос е рекламно лице на Victoria’s Secret

Компанията Victoria’s Secret отдавна не се свързва само с производство на бельо, защото е разширила соя обвахт на максимум. Успешният бранд постоянно разширява продуктовата си гама, а етикетът на марката е символ на класа, 100 % качество, независимо дали става въпрос за бельо, или за... парфюми!Сред множеството артикули, които предлага марката е и парфюмът "Heavenly”. Любопитното е, че за първа година рекламно лице на този продукт е американският модел Карли Клос.Фотосесията е страхотна. На нея Карли носи тематичните за името на аромата, ангелски крила и позира по сексапилно бельо. Карли Клос е...
[ от 23 април, 2014 ]
прочети още

Колекция Conscious от H&M

Със специално събитие H&M отбеляза старта на двете нови колекции Conscious и Conscious Exclusive. Гостите, сред които Теодора Духовникова, Нина Николина, Сантра, Рут Колева, Миленита, Мария Силвестър, Диана Любенова, Явор Бахаров, VenZy, Михаела Филева и Надя от Deep Zone се насладиха на ексклузивен шопинг на фона на соул-изпълнението на Белослава, музиката на Мартен Роберто.H&M Conscious и Conscious Exclusive превръщат устойчивата мода в стил! H&M се гордее със своята дейност в сферата на устойчивата мода. H&M Conscious предлага на ангажираните си фенове дрехи, направени от по-устойчиви материи като органичен памук, TENCEL,...
[ от 23 април, 2014 ]
прочети още

Черил Коул създава козметична компания

Повечето от известните красавици освен основната си дейност се занимават и със странични дейности. Често тези странични дейности се превръщат в основни, в ново тяхно амплоа, което ги поглъща и на което те се отдават на 100%. Това е на път да се случи и с британската изпълнителка Черил Коул, която реши да се гмурне в козметичната индустрия.   Новината, че тя вече планира създаването на козметична империя изненада всички, защото не просто ще бъде рекламно лице, или ще пусне линия от продукти като си партнира с някой бранд, а създава своя компания. Тя е решила да се посвети на това, защото обмисля да се занимава с козметика тогава, когато не...
[ от 22 април, 2014 ]
прочети още

Джордън Дън стана рекламно лице на Мейбълин Ню Йорк

  Преди броени дни стана ясно, че нашумелият напоследък топ модел Джордън Дън е новото рекламно лице на бранда Мейбълин Ню Йорк. Пред световните медии красавицата сподели, че е повече от развълнувана за предстоящата си работа с козметичния гигант.      Шоколадовата хубавица за пръв път ще бъде рекламно лице на марката, а предстоящата кампания ще бъде представена още следващия месец. Самата тя сподели: "За мен е чест да бъда рекламно лице на тази невероятна марка. Горда съм да се нарека "Мейбълин момиче" и се надявам чрез съвместната ни работа да успея да направя горди с нея и...
[ от 22 април, 2014 ]
прочети още

Модна колекция за пролет-лято 2014 от Akris

Компанията Akris е известна с уникалните си дизайнерски решения, смели, авангардни, невероятно луксозни и пример за висша класа. Новата колекция на марката не е изключение. Какво представлява тя?   Тази година брандът Akris е почерпил вдъхновение от красотата на архитектурните форми. За сезон пролет-лято 2014 виждаме уникално красиви модели като форма, декорация, цветове... Като основен акцент в колекцията е поставен върху аксесоарите, които са решени в дръзки, дори еклектични принтове. И тъй като лятото е сезонът на експериментите, на дръзките решния и на това да бъдем различни, ето какво ни предлага марката:  ...
[ от 22 април, 2014 ]
прочети още

Модна колекция за пролет-лято 2014 от Кейт Мос

Сексапилният топмодел  Кейт Мос  направи страхотно завръщане като дизайнер със своята нова колекция за марката Topshop. Колекцията е безупречна! Тя нашепва за женственост, стил и висша класа!Включваща 40 модела от дамски визии, които са предназначени за прлет-лято 2014 година, колекцията съдържа уникално красиви, сексапилни рокли, аксесоари и обвуки, които са инспирирани от личния вкус на неустоимата Кейт Мос. Чрез своите модели тя разкрива своите любими модни акценти, комбинации и елеемнти, които правят стила й разпознаваем. Красивите кадри са заснети от талантливия фотограф Ник Найт , а на снимките...
[ от 18 април, 2014 ]
прочети още

Фестивал на здравето и красотата в Мол Варна

Мол Варна отново става център на здравето и красотата! В най-зеления месец на годината предстои най-зеленият фестивал – Фестивалът на здравето и красотата. От 9 до 11 май в търговския център ще си дадат среща десетки български и чуждестранни компании, чиито продукти и услуги представят утвърдени и иновативни тенденции в козметиката, естетичната медицина, спорта, балнеологията, производството на био храни и природосъобразния начин на живот.Гуруто на природната медицина и лечебното хранене проф. Христо Мермерски идва във Варна през май - специално за Фестивала на здравето и красотата. Неговата тема „Храната като лекарство“ ще...
[ от 18 април, 2014 ]
прочети още

С тениска на бала – една благородна кауза!

На 26 март компанията Мото-Пфое даде старт на благотворителна кауза за абитуриенти сираци. Всеки желаещ може да дари средства за обучението им след 12-и клас на сайта www.steniskanabala.bg и да получи символа на кампанията – тениска.Собственикът на Мото-Пфое Филип Пфое и управителят Димо Николов откриха събитието, като разказаха за досегашната традиция и благодариха на всички съмишленици, подкрепяли ни през изминалите 17 години.  Петранка Недялкова, директор на секретариата на Столичната организация на БЧК, традиционен партньор на Мото-Пфое, сподели, че с удоволствие е работила по благотворителното модно ревю досега и е...
[ от 18 април, 2014 ]
прочети още

Кели Брук представи колекцията си от бански костюми

Британският сексапилен модел Кели Брук за пореден път показа, че я бива не само във фотосесиите, но и в създаването на облекла, с които професионално да ги заснема.Очарователната красавица пусна четвъртата си по ред колекция бански костюми за модната марка "New Look". Този път обаче тя изненада всички ни, защото моделите за лято 2014г. са с ретро имидж. Нестандартната ретро серия включва бикини в стил 50-те години на миналия век и оригинални цели бански костюми с типичните за времето си елементи.  Интересно е как се е получила комбинацията между закачливи ретро елемнти и съвременна визия. Имиджовите кадри олицетворяват срещата...
[ от 16 април, 2014 ]
прочети още

Какво ново от Орифлейм?

Компанията Орифлейм представя два нови продукта към разнообразието си от гримове и козметика. Това са два важни атрибута, задължителни за всяка дама – изискан аромат и качествено червило.Новият аромат е Eclat Femme, който е вълнуваща интерпретация на обичано ухание с подчертано ободряващи връхни нотки, сърцевина от бляскав портокалов цвят и нежни венчелистчета жасмин. Един още по-изтънчен, още по-богат и наситен аромат за модерната жена със стил.„Обичам да усещам аромата на жасмин върху кожата си. Кара ме да се чувствам много, много женствена“, споделя Диляна Попова, официалния посланик на Орифлейм за България....
[ от 16 април, 2014 ]
прочети още

H&M откри първия си магазин в Северна България

Днес H&M откри първия си магазин в Плевен. Над 400 души се наредиха на опашката часове преди той да отвори врати в най-добрата шопинг дестинация в града - Панорама Мол, пл. Иван Миндиликов. Разположен на площ от 2 200 кв. м, магазинът ще предлага модерни и качествени дрехи за цялото семейство на най-добра цена. Станимир Вълков, управител на магазина, и Христина Гечева, продавач-консултант прерязаха червената лента и посрещнаха първите клиенти в модния рай на H&M.  „За нас е изключително вълнуващо да открием магазин в тази чудесна шопинг дестинация - Панорама Мол. Наша цел е винаги да отговаряме и да надвишаваме...
[ от 16 април, 2014 ]
прочети още

Колекция от Louis Vuitton за пролет-лято 2014

Модният гигант Louis Vuitton не спира да ни изненадва с красиви и стилни решения. Луксозният френски бранд представи своята нова рекламна кампания с нови продукти, чието лице за втори път е неустоимата актриса Мишел Уилямс. Красавицата представя новите модели на бранда по един страхотен начин. На различните фотоси я виждаме седяща върху разноцветни куфари и чанти, излъчваща сексапил и грация. Новата колекция на Louis Vuitton се състои от многоцветни модели- куфари, дамски чанти в различни вариации, които са в синхрон с настъпващия летен сезон. Те носят настроение, динамика и аромат на вълнуващи емоции. Шикозните пастелни нюанси...
[ от 11 април, 2014 ]
прочети още

Дизайнерката Яна Наскова на марка La Clе дебютира с колекция „UNLOCKED”

Ключът към един нов и необикновен стил се казва Яна Наскова, а нейната новосъздадена модна марка La Clé отваря вратите към един естравагантен и колоритен свят, в който всяка жена би се чувствала красива и различна. Създаването на моден бранд е дългогодишна мечта на Яна и предвид дълбоката й любов към модата и всичко свързано с нея, е било само въпрос на време тя да отключи своя талант и призванието си. Именно затова името на модния бранд е La Clé  – „ключ” от френски. Дебютната колекция „UNLOCKED” е побрала в себе си толкова женственост и цветове, колкото има в пролетта и...
[ от 10 април, 2014 ]
прочети още

Пролетта дойде с новите червила и лакове за нокти Maybelline

С настъпването на пролетта, дойдоха и новите цветове на Maybelline червила – Color Sensational Vivids, новите нюанси лакове Maybelline Super Stay и лакове Colorama. Вижте какво ново ни обявиха от марката.Пролетта е сезонът на пробуждането, на нови емоции, на експлозията от цветове, а новите цветове, с които може да украсите ноктите и устните си определено си заслужават вниманието. Вижте моделите от серията червила на Maybelline - Color Sensational Vivids и новите нюанси лакове Maybelline Super Stay и Colorama.Те са цветни, носещи аромат на романтика, настроение, чувственост. В зависимост от предпочитанията, в...
[ от 09 април, 2014 ]
прочети още

Уроци по стил с Риана

Прочута като лошото момиче, за последните няколко години Риана направи фурор не само в музикалната индустрия, но и постоянно оглавява модните класации. Със своята провокативна визия, тя се превърна в култ за стил и модерен стайлинг! Риана постоянно е в центъра на събитията- музика, мода, лайфстайл-няма значение. Присъствието й внася колорит навсякъде. За стила й можем да кажем, че е новаторски, провокативен, безупречен. Тя е една от най-ярките звезди, които постоянно демонстрират нови и нови провокации със стайлинга си. Риана е вечно променящата се дама, полагаща основните на модните тенденции в целия свят. Облеклото й е комбинация от...
[ от 04 април, 2014 ]
прочети още

Еднометрови яйца с пери, златни мъниста и камъни „Сваровски“ украсяват Сити Център София

Еднометрови яйца с пери, златни мъниста и камъни „Сваровски“ показват в CCS. Не просто великденска декорация, а истински произведения на изкуството украсяват през април Сити Център София. На 4 април 2014 г. ще бъде открита традиционната благотворителна изложба на Сити Център София. И тази година първият мол в България ще представи еднометрови великденски яйца, който след празниците ще бъдат разпродадени на благотворителен търг. Събраните средства ще бъдат закупени инсулинови помпи за деца, болни от диабет. „Тази година се вдъхновихме от абитуриентите, които идват в CCS, за да избират бижута и тоалети за баловете си....
[ от 04 април, 2014 ]
прочети още

Уроци по стил с Ева Мендес

Ева Мендес определено е една от безспорните ни фаворитки, от които може да почерпим модно вдъхновение. Избрахме за вас няколко пролетни стайлинга на чаровната красавица, които са адски актуални за сезона. Ако имате дилема какво и как да съчетаете, вижте следващите предложения, защото може би сред тях ще припознаете нещичко за себе си! Ние от Mallplus определено сме впечатлени от екзотичната красота и безупречен стайлинг на Ева Мендес, вдъхновете се и вие от нейния стил!  Аксесоарите на Ева Мендес са запазена марка. Ще я видите с множество и различни такива-пъстри и масивни колиета, слънчеви очила, както и...
[ от 03 април, 2014 ]
прочети още

Фестивал на цветята в Сердика Център

Сердика Център посреща пролетта на 22 март /събота/ със специалното откриване на цветните градини в мола. За поредна година търговският център превръща пазаруването в истинска пролетна разходка сред любимите марки и надминава очакванията на посетителите с още по-впечатляващи и уникални цветни инсталации.   От 22 март до 11 април Голямата ротонда на ниво -1 в Сердика Център се преобразява в пролетна градина с 24-метров „водопад“ от каланхое, бегонии и теменужки. Природата се събужда и в останалите шест къта, разцъфнали из целия център, в които гигантски фигури от живи цветя приемат формата на паун,  птици,...
[ от 03 април, 2014 ]
прочети още

Rexona представи официално Григор Димитров като лице на марката в България

Преди броени дни една от най-известните марки дезодоранти в света Rexona представи официално партньорството си с Григор Димитров. От медийното събитие, провело се на кортовете на Тенис клуб Малееви (29 март 2014), стана ясно, че първата ни ракета ще бъде лице на Rexona в България и ще вземе участие в редица промоционални активности през годината. Първата от тях започва този месец и ще възнагради един от феновете на Григор и Rexona с покана за двама за мач от ATP с участието на голямата ни надежда. Пълните правила ще бъдат обявени на Facebook страницата на марката след 15 април 2014 година. По време на специалното събитие,...
[ от 02 април, 2014 ]
прочети още

Мисис Дама на годината 2014

На 28 март 2014 г в "Гранд Хотел София" бяха раздадени за шести пореден път годишните награди "Мисис Дама на годината" 2014. Собственик и продуцент на наградите и организатор на церемонията са агенция "Феймъс" и "Mrs. Universe Ltd." и тяхната собственичка Меги Савова.  Това не е поредният конкурс за красота, не е състезание. Идеята на наградите е да бъдат намерени онези жени на днешния ден, известни или не толкова, които сами изграждат своето име и се гордеят с него. Това са дами, които познаваме, заради това, което сами са направили, а не известни като "половинката на някой". Те са майки, те са...
[ от 02 април, 2014 ]
прочети още

Пролетен тренд: прозрачните материи

Всеки сезон идва със своите актуални, модни трендове. Е, един от тях за настоящата пролет са прозрачните и полупрозрачните принтове. Вижте актуалните модели, с които ще бъдете по-женствени и провокиращи от всякога. Ако се нуждаете от стилна рокля, която ще подчертае женствеността ви, може да заложите на прозрачните модели, защото освен, че са ултра модерни, придават една особена чувственост, романтика, мистичност. Независимо за какво става дума- панталони, топове, туники, рокли…тази пролет на фокус са полупрозрачните и прозрачни модели. Някои модели са толкова смели, че дори границите между рокли и бельо се размиват. Може да ги видите в какви...
[ от 31 март, 2014 ]
прочети още

Зоуи Салдана е рекламно лице на L'Oreal

Екзотичната актриса Зоуи Салдана бе избрана за рекламно лице на новата кампания на L'Oréal Paris. Преди нея, лица на известната козметична марка са били и други топ актриси, като Джейн Фонда, Джулиан Мур, Ева Лонгория и Фрейда Пинто. От екипа на бранда не пропуснаха да споделят, защо са избрали именно звездата от филма "Аватар" за представяне на своята нова кампания. Президентът на компанията сподели пред медии, че са се спряли именно на Зоуи Салдана, защото тя „удивлява със своя непосредствен стил и котешка красота. Освен това има перфектна кожа и изключително грациозна походка". На свой ред актрисата...
[ от 31 март, 2014 ]
прочети още

Модна колекция от Никол Ричи

Никол Ричи се смята за една от модните икони не само сред нейните почитатели, но и сред модните критици. Тя винаги е имала слабост към модата и е мечтала да направи своя колекция. Е, най-накрая осъществи дългогодишните си планове и създаде модна линия облекла към марката House of Harlow 1960.Пред медиите Ричи сподели своето вълнение от съвместната си работа с бранда: "Вълнувам се, че освен аксесоарите вече можем да представим на клиентите и линия облекла, които перфектно да допълнят визията им. House of Harlow 1960 е чудесна марка и аз се радвам на възможността да обединя усилията си точно с нея". ...
[ от 27 март, 2014 ]
прочети още

Пролетно-лятната рекламна кампания на Marks and Spencer

Marks and Spencer винаги са ни поднасяли страхотни колекции, а кампаниите им са привличали вниманието със страхотни модели, форографска концепция и иновативни идеи. Пролетно-лятната кампания на бранда не е изключение. Вижте част от нея, заслужава си! В нея участват актрисата Ема Томпсън, певицата Ани Ленъкс и изпълнителката Рита Ора. Те обединяват красотата си за новата кампания и ни пренасят в един екзотичен свят. Любопитното тук е, че за да заснемат пролетно-лятната колекция за марката, трите дами ще обиколят множество места из Великобритания, на които ще позират пред фотографи, облечени с актуалните модели на бранда....
[ от 27 март, 2014 ]
прочети още

Daisy Balloon- модна колекция, или изкуство?

Ще ви покажем една нестандартна модна колекция, вдъхновена и създадена от… балони! Невероятно, но факт! Модната колекция е дело на Rie Hosokai или Daisy Balloon и представлява сбор от прекрасни творения. Това всъщност е среща между модата и творческото, безгранично вдъхновение.Японската дизайнерка се занимава с това странно, но красиво начинание от няколко години. Тя създава дрехи от балони от 2008 година. В нейното портфолио може да намерите всякакви идеи, реализирани в красиви цветове и форми, а дори и сценични костюми като този на Bjork. Дизайнерката е известна със своите нестихващи, причудливи...
[ от 26 март, 2014 ]
прочети още

Моника Белучи е рекламно лице на Dolce & Gabbana

Вечната модна икона Моника Белучи е избрана от италианския бранд Dolce & Gabbana, за да представи новата им колекция от червила. Колекцията носи името "Classic Cream Lipstick". Моника Белучи сподели пред медии за сътрудничеството си с компанията:"Доменико е един от най-еклектичните творци, които познавам. Той може да направи всичко. Всеки път правим нещо все по-красиво.“Според изкусителната Моника Белучи един от главните принципи за избор на червило е свързан с настроение на жената. За нея да си лице на Dolce & Gabbana означава да владееш изкуството да бъдеш едновременно елегантна и чувствена....
[ от 26 март, 2014 ]
прочети още

Клаудия Шифър и Rodenstock с колекця слънчеви очила

Неустоимата Клаудия Шифър и брандът Rodenstock представиха своята съвместна колекция слънчеви очила за пролет-лято 2014. Линията носи името “Claudia Schiffer by Rodenstock” и съдържа общо 8 модела слънчеви и диоптрични очила. Моделите се предлагат в четири цвята- пъстри, провокиращи и смели.В колекцията откриваме ретро форми и цветен акцент при стъклата, които нашепват за времето на 60-те и 70-те години.  Цветната палитра също заслужава внимание. В нея са включени розово, лилаво, синьо, бежово, тъмно зелено. Любопитно за колекцията е, че всеки един от моделите носи името на дърво, като посланието има внушение, че красотата...
[ от 25 март, 2014 ]
прочети още

Пеперудите-новият тренд в обувките за лято 2014

Чували ли сте фразата „Тя не стъпва по земята, а лети!”. Е, това е посланието на новата мода в официалните обувки за лято 2014. С новия сезон идват и новите тенденции. А като доминиращо вдъхновение този сезон в колекциите на дизайнерите са пеперудите. Те са тези, които разчупват моделите и им придават виталност, романтика, очарование и грация. В категорията обувки пролет/лято 2014 влизат пъстрите, наситени модели, които имат декорация от пеперуди. Много от световноизвестните дизайнери са почерпили вдъхновение и колекциите им са толкова нежни и романтични...  Мотивът на пеперудените крила претворен в...
[ от 25 март, 2014 ]
прочети още

Orofluido™ с предложения за красива коса

Orofluido™ събужда красотата на косата и я потапя в екзотичено ухание с новите си пролетни предложения. Олекотеният спрей-еликсир Orofluido Super Shine Light Spray е специално разработен за нуждите на фината коса, а комплектът шампоан и балсам Orofluido осигурява пълноценна грижа за всяка дама. Вдъхновени от древните традиции на Мароко, Египет и Средиземноморието, тайните на красивата коса се разкриват в новите продукти на марката с помощта на натурални масла от арган, земен бадем и лен.   Orofluido™ посреща пролетта с неустоими предложения за красива косаТой се отличава с иновативна, ултра лека формула, която придава...
[ от 25 март, 2014 ]
прочети още

Мария Силвестър и Мария Илиева изгубени в модата

Заедно с други известни и красиви българки те режат лентата на новия моден сезон в ELLE. И още от страниците на списанието: тайна карта за шопинг на Балканите, как дрехите могат да лекуват и кой им позволява на французойките да остаряват сексапилни. Плюс 100 страници безплатен Fashion Guide!Две от най-симпатичните Марии – актрисата и тв водеща Силвестър и певицата Илиева, буквално се загубиха в новите модни трендове, докато селектираха по два свои фаворита за пролетта, които да представят в ELLE. Списанието избра различни по стил, визия и характер известни лица, които да влязат в ролята на модели и да отрежат символично лентата на новия...
[ от 24 март, 2014 ]
прочети още

Пролетно модно събитие в СИТИ ЦЕНТЪР СОФИЯ

11 модни колекции на български дизайнери и световни модни марки се представиха на ПРОЛЕТНОТО МОДНО СЪБИТИЕ , организирано от  СИТИ ЦЕНТЪР СОФИЯ  и модна агенция КАСТА ДИВА на 20 март 2014 г. вечерта.  7 колекции от  официални и ежедневни облекла на български модни къщи от София, а и от 3 града от страната бяха показани на територията на Сити Центъра пред гости, журналисти и посетители.  4 световни модни бранда представиха  актуалните си пролетни колекции, които могат да бъдат закупени в магазините в центъра. С организацията Пролетното модно събитие СИТИ ЦЕНТЪР СОФИЯ дава подиум за изява на български...
[ от 24 март, 2014 ]
прочети още

Блейк Лайвли стана рекламно лице на Gucci

Красивата актриса Блейк Лайвли е новото лице на кампанията на Gucci за предстоящия сезон. Всъщност това е и нейната любима марка. Звездата от нашумелия сериал "Клюкарката" призна пред медии, че това за нея е сбъдната мечта, защото винаги е искала да работи с този бранд. Тя сподели, че не могла да повярва на новината, че именно тя е избраницата им за новата рекламна кампания на нов аромат на Gucci: "Първоначално не можех да повярвам, че това наистина се случва. Беше много вълнуващо, целият процес беше невероятен. Gucci е марката, която обхваща всички елементи на жената, която искам да бъда", коментира Лайвли.  
[ от 20 март, 2014 ]
прочети още

Мъжка колекция пролет-лято 2014 от Armani Jeans

  Мъжката серия на Armani Jeans за пролетно-летния сезон ни предлага голяма доза сексапил. Пред обектива на Дейвид Макнайт позират горещите модели Fabio Mancini и Tomas Skoloudik. Освен класическия деним, в колекцията присъстват и свежи цветове, които са изцяло в синхрин с идващите, слънчеви дни. Панталоните, якетата, тениските, ризите, обувките, аксесоарите – всички модели в тази колекция са ултра модерни и носят духа на големия град.    Сред новите модели на бранда виждаме страхотни кожени якета, подходящи както за спортно, така и за спортно-елегантното облекло. Стайлингът, който показва марката в...
[ от 20 март, 2014 ]
прочети още

Кийра Найтли стана рекламно лице на Шанел

Ако харесвате невинното излъчване на актрисата Кийра Найтли и искате да я видите в една романтична светлина, в която на фокус е нейната грация и женствено очарование, може да се насладите на страхотната кампания на Шанел. За лансирането на за новия парфюм на марката Coco Mademoiselle актрисата влиза в ролята на сексапилна изкусителка. Нейното присъствие е по един загадъчен начин, някак си обвит в мистика, с аромат на женственост. За снимките на новия продукт на бранда, Кийра Найтли е показана с ослепителна, дълга рокля в бяло, чиито нюанси много се доближават до цвета на шишето с приказния аромат на бранда. Интериорът около...
[ от 19 март, 2014 ]
прочети още

Бижута от Meli Melo Paris- изящна безупречност

Случвало ли ви се е с един поглед да разберете, че бижуто пред вас е... създадено за вас? Ако познавате това чувство, сигурно знаете, че изящната безупречност на едно бижу се дължи на финия детайл. Искаме да ви представим една компания, която предлага изящни бижута, в които има голяма вероятност да се влюбите от пръв поглед. Марката се казва Meli Melo Paris и е създадена през 1998 година. Тя се превръща в най-големият търговец на дребно на магазини за бижута и модни аксесоари в Румъния, разполага с общо 41 магазина. В България първият магазин отвори врати преди около година- през месец март 2013 в София. ...
[ от 18 март, 2014 ]
прочети още

Модна колекция от Blumarin- пролет/лято 2014

Има марки, които са символ на елегантност и на 100 % сексапил, който обаче е загадъчен мистичен и фееричен. Модният гигант Blumarin е един от тях. Новата модна колекция на марката претворява онази част от женската същност, която я прави по свое му романтична, отнесена и женствена. Вижте част от кадрите, които са провокирани от романтиката. Женственост и естетика- това са двата ключа в новата колекция на марката. Пролетната кампания на италианския лейбъл ни разкрива един приказен свят, в който изяществото е на пиедестал. Жената е видяна като грациозно създание, пръскащо нежност и естетика. След като през есента...
[ от 18 март, 2014 ]
прочети още

Модно ревю на пролетните колекции в Paradise Center

Тази пролет Paradise Center  ще представи новите модни линии в отделните марки, помещаващи се в търговския център, под формата на вечерни ревюта. На 18 март /вторник/ от 19.30ч. на специална сцена /намираща се на ет.1 стартират концептуални ревюта, на които ще бъдат представени последните модни тенденции за пролетта и лятото. Дефилето с нови тоалети на световни марки е част от инициативата на търговския център да помогне на посетителите си в избора за това какво да носим през новия сезон. Зрителите и гости на моала в столицата ги очаква ревю на марките Collective, , Who*s Who, Marc&Spencer, Mohito, Reserved, Illumminee, Stefanеl, Giotto....
[ от 17 март, 2014 ]
прочети още

Кара Делевин и Кейт Мос в реклмана кампания за Burberry

За рекламната кампания на новия аромат Burberry, фотографът Марио Тестино обедини британската красота в лицето на Кейт Мос и Кара Делевин. По един нестандартен начин и за пръв път луксозната марка избра да обяви предстоящия си проект, като публикува снимка на русите красавици в профила си в Инстаграм.Докато Мос има дълга история с Бърбъри зад гърба си,Кара отскоро е едно от лицата на марката. Пред медиите тя сподели:"Толкова се вълнувам, че ще бъда лице на новия аромат на Бърбъри редом до Мис Мос, заснети от Марио Тестино", написа развълнуваната Кара в Туитър.Това е първият път, в който двете най-известни модели в...
[ от 17 март, 2014 ]
прочети още

Марк Джейкъбс и Nars наемат по-възрастни модели

Женската възрастт е просто едно число, а красотата е непреходна! Не е необходимо да изглеждаме като модели, за да бъдем такива. Доказателство за това са новите рекламни кампании на модните брандове Марк Джейкъбс, Nars и American Apparel.   Разбра се, има и други примери във времето, които също защитават тезата, че женската красота е вдъхновение и във всяка възраст тя може да бъде открита по различен начин.  Изборът на известния дизайнер Марк Джейкъбс е спрял върху 64-годишната актриса Джесика Ланг. Тя ще представя новата му колекция козметика. Снимките са провокиращи, защото въпреки възрастта си,...
[ от 14 март, 2014 ]
прочети още

H&M отваря врати в Плевен

От H&М съобщиха за предстоящото откриване на най-новия си магазин в България. Той се намира в Плевен, в "Панорама мол". Откриването ще се състои на 12 април. „Изключително сме развълнувани да продължим разрастването си в България с първи магазин в северната част на страната. Убедени сме, че бъдещите ни клиенти ще оценят нашата бизнес идея качество и мода на най-добра цена“, сподели Доминик Фантачино, регионален мениджър на H&M за България.За да отпразнува откриването на най-новия си магазин, H&M ще подари ваучери на стойност 20 лв. на първите 100 души пред магазина. През целия ден всички клиенти ще получат...
[ от 14 март, 2014 ]
прочети още

12345678910»(1284 rows)


П.оследни коментари

Промоции





Актуални модни предложения



Следете ни във Facebook.